Dialog społeczny w sektorze samorządowym i przedsiębiorstwach
Strona główna
Usługi społeczne
Usługi techniczne
Rozwój instytucjonalny
Efektywność energetyczna
Współpraca JST-NGO
Współpraca między JST
Dialog społeczny
» Praktyki
Mapa Praktyk
Inne bazy danych
Publikacje i dokumenty
Portal jst.org.pl

1.355.452
gości odwiedziło nas
od 1 kwietnia 2008 r.


 Dialog społeczny : Praktyki
Ustalenie dodatkowych świadczeń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku, tj. nagród związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych

.:   Skrót i Metryka -> Pełna prezentacja -> Załączniki   :.


W Urzędzie Miejskich w Słupsku  w celu zmotywowania pracowników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, postanowiono gratyfikować osoby, które podniosą poziom wykształcenia. Prawie 86 % kadry pracowniczej, zatrudnionej na stanowiskach urzędniczych posiada wykształcenie wyższe i pracownicy na bieżąco uczestniczą w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych. Reagując na przejmowane przez samorząd nowe zadania i zmieniające się branżowe przepisy, postanowiono zmotywować do podniesienia kwalifikacji pozostały niewielki odsetek długoletnich pracowników z wykształceniem średnim oraz grupę pracowników których stanowiska wymagały specjalistycznego wykształcenia.

Metryka praktyki
Data wprowadzenia do BDP:  2014-01-27

Typ jednostki:  gmina miejska
Miejscowość:  Słupsk
Powiat:  słupski
Województwo:  pomorskie
Kod pocztowy i Poczta:  
Jednostka wdrażająca:  Urząd Miejski w Słupsku
Liczba mieszkańców:  93.352
Osoby kontaktowe:  Agnieszka Nowak
 Sekretarz Miasta
 tel. 59 8425540
 e@mail: sekretarz@um.slupsk.pl

.:   Skrót i Metryka -> Pełna prezentacja -> Załączniki   :.

 Dialog społeczny w sektorze samorządowym i przedsiębiorstwach


 
   Norweski Związek
Władz Lokalnych
i Regionalnych