Dialog społeczny w sektorze samorządowym i przedsiębiorstwach
Strona główna
Usługi społeczne
Usługi techniczne
Rozwój instytucjonalny
Efektywność energetyczna
Współpraca JST-NGO
Współpraca między JST
Dialog społeczny
» Praktyki
Mapa Praktyk
Inne bazy danych
Publikacje i dokumenty
Portal jst.org.pl

1.355.521
gości odwiedziło nas
od 1 kwietnia 2008 r.


 Dialog społeczny : Praktyki

Praktyki
CzęstochowaDialog samorządu lokalnego z pracownikami - przedstawicielami jednostek organizacyjnych w obszarze pomocy społecznej
Dabrowa Górnicza„Cykl życia pracownika UM DG - budowanie zaangażowania”
DzierżoniówZestaw narzędzi do budowania relacji partnerskich w organizacji
DzierżoniówPartycypacja jako dialog- ustalenie zasad wynagradzania i nagradzania pracowników
GdańskRezerwa kadrowa jako element kształtowania kultury organizacyjnej firmy
GliwiceMechanizm komunikacji wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką
JaworznoZmiana w systemie wynagrodzeń w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy
KoszalinModernizacja zarządzania w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Kraków„System Zarządzania Projektami w Urzędzie Miasta Krakowa”
Lublin„Przyjazne zatrudnienie dla osób z niepełnosprawnościami”
ŁódźŁódź – Kreuje motywuje – Pozapłacowy system motywacyjny
Nowy Targ„Wartościowanie pracy oparte na metodzie ankietowego wartościowania pracy (AWP) jako droga do wdrożenia jednolitego regulaminu wynagradzania administracji i obsługi w szkołach i placówkach, których organem prowadzącym jest powiat nowotarski”
OpoleUspołecznienie procesu racjonalizacji sieci szkół i placówek oświatowych w Opolu w drodze konsultacji społecznych
PopielówAktywne słuchanie podstawą dialogu
PoznańOkresowa ocena pracownicza
PoznańZarządzanie przez DOM wartości w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Poznaniu (ROPS)
PoznańOd wykluczenia do znaczenia. Budowa i rozwój platformy usług informacyjnych POZnań*. Kontakt w oparciu o program zatrudnienia osób z orzeczoną niepełnosprawnością w Urzędzie Miasta Poznania.
Przasnysz„Bo największym kapitałem jest człowiek” – Zespoły Zadaniowe jako przykład efektywnej organizacji i kultury pracy
Sępólno KrajeńskieMłode mamy w pracy
SłupskWyróżnienie Pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku
SłupskUstalenie dodatkowych świadczeń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku, tj. nagród związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych
SłupskUstalenie dodatkowych świadczeń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku, tj. dodatków przedemerytalnych
Szczecinek Zespołowa metoda pracy oraz skuteczny system przepływu informacji jako elementy kształtujące motywującą atmosferę pracy i dobre relacje międzyludzkie w MOPS w Szczecinku
Śrem„Poprawa warunków pracy w Urzędzie Miejskim w Śremie”
ŚwiebodziceWdrożenie zoptymalizowanego systemu pracy UM w Świebodzicach podczas epidemii COVID-19
Tarnowo PodgórnePartycypacja pracowników w procesie zarządzania personelem w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne
Tarnowo PodgórneSchematy Dialogu Społecznego dla Godnej Pracy w sektorze publicznym na poziomie samorządów Samorząd jako pracodawca
ZabrzePolityka personalna w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oparta na łączeniu potrzeb pracodawcy i oczekiwań pracowników
Zabrze„Hierarchiczna kultura organizacyjna Urzędu Miejskiego w Zabrzu oparta na wspólnocie praw, dynamice i kreatywności, stałości i przewidywalności oraz poczuciu bezpieczeństwa zatrudnienia”
Wyszukiwanie praktyk po obszarach
Obszar zarządzania:  
Rodzaj usług:  
Wyszukiwanie praktyk po miejscowości


Miejscowość: 

 
 Dialog społeczny w sektorze samorządowym i przedsiębiorstwach


 
   Norweski Związek
Władz Lokalnych
i Regionalnych