Budowanie kompetencji do współpracy międzysamorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego
Strona główna
Usługi społeczne
Usługi techniczne
Rozwój instytucjonalny
Efektywność energetyczna
Współpraca JST-NGO
Współpraca między JST
» Praktyki
Dialog społeczny
Mapa Praktyk
Inne bazy danych
Publikacje i dokumenty
Portal jst.org.pl

1.323.591
gości odwiedziło nas
od 1 kwietnia 2008 r.

Wsparcie udzielone przez Norwegię, Islandię
i Lichtenstein

 Współpraca między JST : Praktyki
Współpraca w zespołach rozproszonych narzędziem zarządzania partnerstwem małych gmin na obszarach wiejskich

.:   Skrót i Metryka -> Pełna prezentacja -> Załączniki   :.


Partnerstwo włodawskie powstało w 2013 roku, jako skutek przystąpienia do realizacji projektu „Włodawski Obszar Funkcjonalny – nowy wymiar partnerstwa w polityce regionalnej”. Współpracę podjęło dziesięć gmin położonych w północno-wschodniej części województwa lubelskiego oraz powiat włodawski. Skuteczną realizację przedsięwzięcia, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (2007-2013), zapewniło elastyczne podejście do zarządzania partnerstwem. W dialogu i komunikacji wykorzystano model współpracy w zespołach rozproszonych, zwanych także zespołami wirtualnymi.
Metryka praktyki
Data wprowadzenia do BDP:  2015-12-31
Data aktualizacji:  2016-05-04

Typ jednostki:  gmina wiejska
Miejscowość:  Włodawa
Powiat:  włodawski
Województwo:  lubelskie
Kod pocztowy i Poczta:  22-200 Włodawa
Jednostka wdrażająca:  Urząd Gminy Włodawa
Ulica:  al. Jana Pawła II 22
Telefon:  (82) 57 21-234
Fax:  (82) 57 21-234
Wirtyna internetowa:  http://www.gmina-wlodawa.pl
 http://wof.wlodawa.eu/
Adres e@mail:  kancelaria@gmina-wlodawa.pl
Liczba mieszkańców:  5.984
Osoby kontaktowe:  Anna Gaj
 Włodawski Obszar Funkcjonalny - Biuro Projektu - Koordynator
 tel. 82 57 21 444
 e@mail: info@wlodawa.eu

.:   Skrót i Metryka -> Pełna prezentacja -> Załączniki   :.

  Wsparcie udzielone przez Norwegię, Islandię i Lichtenstein  Norweski Związek
Władz Lokalnych
i Regionalnych